zaterdag 5 april 2014

Label

Hallo allemaal, inmiddels is het al even geleden dat ik hier een berichtje heb geplaatst. Ik ben heel druk geweest met mouwen, kraagjes en strikjes naaien voor de carrouselgroep waar mijn dochter in zit. Ze rijden met 16 pony's een kuur op muziek. Dit jaar hebben ze het thema "SPAANS", dus moesten we met rood met witte stippen aan de slag. Ze hebben vorige week wedstrijd gehad en ze zijn eerste geworden!!! En de jury was heel erg enthousiast over de outfit van de meiden. ( leuk om te horen!) Maar dit heeft natuurlijk weinig met haken te maken. Daarom laat ik jullie ook een ander project zien dat ik gemaakt heb. Ik ben demonstratrice voor het stempelmerk Stampin' Up! We hebben een paar keer per jaar een gezellige bijeenkomst. Dan nemen we allemaal kleine zelfgemaakte cadeautjes voor elkaar mee. Ik heb voor een paar dames uit mijn team een leuk label gemaakt. Daarop heb ik met letterkralen het Motto van Stampin' Up! gezet. Ze waren er erg blij mee.

1 opmerking:

  1. Pfff, dat is een beste klus geweest voor zoveel meiden,maar het resultaat is erg leuk! Leuk ook dat ze gewonnen hebben én dat de jury enthousiast was over de outfit!
    De labels zijn super! Leuk om aan hun stempeltas/koffer te hangen als ze naar een workshop o.i.d. gaan :-)
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen