zaterdag 13 juli 2013

Gehaakt mandje

Hallo allemaal, vanaf vandaag ben ik dit blog gestart. Ik heb al een aantal maanden een blog voor al mijn kaarten en doosjes, maar ik ben ineens ook helemaal verslaafd geraakt aan haken. Wat is dat leuk. Je maakt geen rommel en kan elke 10 minuten die je vrij hebt even je haakwerkje erbij pakken en weer een stukje verder haken. Het resultaat is ook zo leuk. In het begin moest ik even wennen aan alle termen van stokjes en halve vasten enzo, maar ik begin het allemaal aardig door te krijgen. Dit mandje heb ik vorige week lekker in de tuin zitten haken.

2 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf mandje heb je gehaakt voor je haakgaren!! Ik kan niet haken met mijn handicap vindt het erg jammer maar het is niet anders.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een handig en mooi gehaakt mandje. Ik ben vaak met meer haakprojecten tegelijk bezig. Dus zou ik een paar manden moeten haken. Het ziet er zo wel extra aantrekkelijk uit.

    Groetjes, Margaret van Amber's Creaties

    BeantwoordenVerwijderen