vrijdag 16 augustus 2013

Een vlaggenlijntje voor Sterre!

Hallo allemaal. De dochter van mijn beste vriendin werd vorige week 6 jaar. Ik besloot een leuk vlaggenlijntje voor haar te haken in de kleuren van haar kamertje. Haar naam heb ik erop gemaakt met letters van vilt. Eerst vastgezet met textiellijm en daarna een siersteekje. Onder ieder vlaggetje heb ik een belletje vastgemaakt, klinkt erg gezellig als je hem beweegt. Ze was er erg blij mee. Ook maakte ik een leuk kaartje waar ik geld in heb gedaan. Op mijn andere blog lees je hier meer over. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn vlaggenlijn vinden.

3 opmerkingen:

  1. Leuk idee, een klein slingertje van vlaggetjes met haar naam. Daar is ze vast blij mee. En helemaal af met het mooie kaartje.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer schitterend gehaakt!! Waar haal je toch al die inspiratie vandaan!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave slinger heb je gehaakt, woww ☺

    Gezellige zondag, liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen