maandag 12 augustus 2013

Pink Panter

Hallo allemaal, vroeger als klein meisje was ik helemaal weg van Pink Panter. Ik had er van alles en nog wat van. Heel veel knuffels, maar ook een ketting, een joggingpak en ga zo maar door. Ik aarzelde dan ook geen seconde toen ik op het blog van " beestenbende" dit leuke pateoon zag staan. Op dat moment waren we op vakantie in Italië en gelukkig had ik de juiste kleuren bij me om deze meteen te gaan maken. Het was nog opschieten geblazen want het was onze laatste dag daar en ik had bedacht dat ik hem op de foto wilde zetten bij het zwembad. Zoals jullie kunnen zien is dat gelukt. Hij vond het wel jammer dat hij alleen op de rand van het zwembad mocht zitten ( en heel even liggen), het was zo heet dat hij het liefst ook even een duik had genomen. Wil je ook zo'n leuke Pink Panter haken kijk dan hier voor het patroon. Laten jullie even weten of jullie hem ook zo leuk vinden??? Deze geef ik niet weg hoor, die woont bij mij!!

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je die leuk gemaakt, heel erg gaaf ☺

    Groetjesss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke gehaakte panter Angelique!! Heel erg mooi gedaan!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige pink panter. Hij brengt echt herinneringen boven.
    Mooi gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is lief en grappig! Mijn broertje was daar vroeger helemaall wild van!!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk geworden! (En fijn om te zien dat het patroontje dus aardig klopt). Die neus is ook erg goed gelukt.. ik vond het een gepruts hoor die neus!

    Groeten Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk. die kan ook als wasknijperbeestje. dat ga ik doen! bedankt voor t idee. groet amifan. http://cute-amigurumi.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He, wat jammer. De website is in onderhoud. Dus ik kan niet bij het patroon. Heb jij het toevallig digitaal? en kan je het mij mailen?

    BeantwoordenVerwijderen