vrijdag 13 september 2013

Draakje voor Beau

Hoera!!! Vandaag is mijn zoontje jarig. Hij had al een paar keer in het boekje " Bungelknuffels" gekeken en vond het draakje zo leuk. Ik ben stiekem gaan haken zodat hij er niks van af wist. Gisteren was ik de bulten op de rug aan het vastzetten en had niet goed op de klok gelet. Ineens hoorde ik de sleutel in de voordeur en heb het draakje met naald en al in een bak gesmeten zodat hij het gelukkig net niet zag. Vanmorgen was hij dan ook erg blij met het draakje. Ook nog een leuke kaart voor hem gemaakt.

6 opmerkingen:

  1. Haha dan was je net op tijd, inmiddels is hij er
    heel erg blij mee, en ook een mooie kaart !
    Van ♥-e gefeliciteerd met je mannetje ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoontje!!!

    Benieuwd hoe zijn reactie op het draakje was :)

    Fijn weekend! Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je zoons verjaardag!
    Wat een leuk draakje! Ik kan me heel goed indenken dat hij er blij mee is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk gedaan Angelique. Ik geloof meteen dat je zoon met het draakje erg blij was!! Weer eentje voor op het bankje.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je zoons verjaardag. Wat een leuk draakje, ik vind die bungelknuffels zo grappig!
    Leuk blog heb je!

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen