dinsdag 24 september 2013

Een cadeau voor Bianca

Hallo allemaal, gisteren was een vriendin van mij jarig. Ik besloot even iets gezelligs te maken voor in huis. Ik heb een lege pindakaaspot omgehaakt en 6 leuke onderzetters. Dat patroon heb ik al heel wat keertjes voorbij zien komen en het haakt zo lekker weg. Ik vond het patroon HIER! Verder nog een pot met lekkere thee erbij gedaan en een paar mini chocolaatjes. Uiteraard nog een gezellig kaartje er aan gehangen en toen snel bij haar voor de deur gezet. Ze woont op de bovenste verdieping in een appartement waar dus alleen de buurvrouw langs komt, dus dan durf je het wel bij de voordeur te zetten. Al snel belde ze me op om te bedanken. Weer iemand blij gemaakt, daar word ik zelf ook blij van!

4 opmerkingen:

  1. prachtig zo, wat een mooi kado! Ik vind die kado-zakjes van jou zo leuk, dat maakt het kadootje nog extra mooi. Maak je die zelf?

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die maak ik van een kaartenzakje en dan een stuk stevig papier dubbel vouwen en bewerken met een randpons en stempels. Ik zet hem daarna vast op het zakje met een nietje. Het geeft net even wat leuker zo.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat Leuk gedaan! Je vriendin zal wel blij verrast zijn geweest??

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen